Klacht of compliment

Lees voor

Hoe heb je onze zorg ervaren?

Wij doen er alles aan om goede zorg te leveren op een prettige en professionele manier. Toch kan het zijn dat je niet helemaal tevreden bent over de zorg. We horen graag wat jouw ervaring was, zodat we onze zorgverlening kunnen verbeteren. Misschien heb je een suggestie, compliment of wil je een klacht indienen. Laat het ons weten via een van onderstaande contactmogelijkheden en we nemen het zo spoedig mogelijk in behandeling.

 

Wat doen we met jouw inbreng?

Als het gaat om een klacht, neemt onze klachtenfunctionaris contact met je op en probeert samen met jou tot een oplossing te komen.

De klachtenfunctionaris: 

  • bespreekt met jou de klacht en geeft informatie en advies; 
  • bespreekt hoe de klacht het beste kan worden behandeld; 
  • bemiddelt tussen jou en degene over wie je ontevreden bent; 
  • informeert jou over verdere klachtenbehandelingsmogelijkheden als dat nodig is. 

Suggesties voor verbetering of complimenten nemen we in behandeling. We geven je een terugkoppeling over wat we er mee hebben gedaan. 

Jouw inbreng behandelen we vertrouwelijk. We hebben geheimhoudingsplicht en gaan zorgvuldig om met jouw privacy. Als je jouw ervaring met ons deelt, geef je daarmee toestemming dat de klachtenfunctionaris je dossier in kan zien, als dat nodig is voor de afhandeling. In onze klachtenregeling staat uitgebreid beschreven hoe we met klachten omgaan. 
 

Contactgegevens

E-mail:            klachten@ketenzorgfriesland.nl
Telefoon:       0513 65 67 70 (tijdens kantooruren)
Schriftelijk:  Ketenzorg Friesland
                           T.a.v. de Klachtenfunctionaris
                           Antwoordnummer 1653
                           8440 WB  HEERENVEEN